Suomen Ladun valtakunnallinen jäsenhankintakampanja tuo ulkoilun ilon radioaalloille!
Suomen Latu käynnistää joulua edeltävillä viikoilla valtakunnallisen jäsenhankintakampanjan, joka korostaa ulkoilun yhteisöllisyyttä jäsenyhdistyksissä ja yksinäisyyden vähentämistä. Kampanjan päätavoitteena on innostaa suomalaisia löytämään ulkoilun ilo yhdessä muiden kanssa ja liittymään osaksi Suomen suurinta ulkoiluyhteisöä.
Kuva: Mikaela Creutz
Kampanjan ydinviesti
Suomen Latu tarjoaa kaikille ulkoilusta kiinnostuneille mahdollisuuden löytää itselleen sopivaa seuraa ja yhteisön, jossa ulkoilusta tulee vielä nautinnollisempaa – riippumatta kokemuksesta, taitotasosta tai lajitaustasta.
Missä kampanja näkyy?
Radio: Joulua edeltävinä torstaina (12. ja 19.12.) valtakunnallinen radiomainos tavoittaa laajasti suomalaiset. Lisäksi 12.-19.12. välisenä aikana tavoitellaan kuulijoita kohdennetusti alueellisissa radiomainoksissa, joissa nostetaan esiin kampanjassa mukana olevien jäsenyhdistysten toimintaa.
Some: Kampanjaa tuetaan kohdennetulla sisällöllä sosiaalisen median kanavissa.
Latu&Polku-lehti: Kampanjan viestiä vahvistetaan koko sivun mainoksella lehden joulukuun numerossa, joka ilmestyy 4.12.
Kampanja keskittyy talvisiin ulkoilulajeihin, kuten lumikenkäilyyn, talviuintiin ja retkeilyyn, ja tarjoaa konkreettisia esimerkkejä jäsenyhteisön eduista. Kampanjan lämminhenkinen viesti innostaa kuulijaa hankkimaan jäsenyyden itselleen tai lahjaksi ystävälle.
Tutustu kampanjan sisältöihin: www.suomenlatu.fi/joululahja.